Thursday, June 18, 2009

...aPa iTU???...


actually tak sangkala plak brg itu nk sampai dlm ms terdekat...sbb ms p buat final payment kat wescourt depa mintak tempoh 2 mggu baru leh delivery brg...so aku kira2 ingat ujung bulan ni la...tetiba depa call stok dh ready...so leh antaq dah...hemm...aku tak kisahla sgt...ok gak kan...tapi divider ngan kabinet tv ja tak dk stok lagik...tirai tak buat lagi so sementara tu aku bedal dulu kain yg mana ada...janji org luar tak nampak org kat dlm udahla...next week baru nk p cari tirai...sbb mmg tak sempat gila...huhuhu...
inilah rupanya stelah siap dipsg...
almari nih aku sendiri pon dh lupa besau benau aku book...3 pintu...saja amik yg besaq...tak yah bli 2-3 almari dah...hiks...tapi bilik ku jadi sempit skali...huhuhuhu..
meja makan nih mmg dh sampai sabtu lepas...aku tak amik kat wescourt tu yg suruh antaq dulu...takleh mkn kat bawah dhlaaaaa....hikhik...perut menampan segalanya...ahaks...abaikan kat atas meja yg mmg berselerak itu...

p/s: jumaat nih barula smua brg2 dari umah lama akan diangkut ke rumah baru...

5 comments:

syanis said...

tu dia.... da masuk dah sofa br

Puteri Satu said...

waaaaaaaaah....sakan nooo.... tapi meja makan tuh mang cantik aar..nampak moden.....

mamaarifakeemaisy said...

waahh..bestnyer...perabot smpai sudaa..so excited la nak dok umah tuuuu..!

IxoR@ said...

sofa baru....

wah...barulah completed.

watie said...

waaaa sukeeeeeeeeeenya ngan perabot2 baru nak tumpang duduk boley hihihi

pssttt leh x nak minta tolong nengokkan n3 no idea tue.. ada x video cik mya huhuhu

Related Posts with Thumbnails