Monday, February 9, 2009

...NyUm...SedApnYa...

mood nk update dh datang...sampai ada rollcall pg pon aku tak trun...malas weh nk berdiri lama2....depa kena paham sbb ibu2 ngandung nih tak leh berdiri lama2...hahaha...alasan...ptg kelmarin ptg bli keja singgah kdai kat bwh spital bli roti yg mmg marvellos sodap....sbb aku bleh terbeli aku 'termasuk' blog sapa ntah yg creta pasai roti yg terbaru dipasaran...maybe dh ramai yg try tapi aku nih kan very da lambat okayyy....ni dh 2kali aku bli...yg 1st aku bli leh gakla tahan sampai 2kali mkn...hiks...kelmarin aku bli....abis trus...tak sempat nk simpan berhari2...kedekut jugak yer...mau dak mahei gakla...bg aku yg nk berjimat nih...rm4....sat boh gambaq sket....hubby siap suruh bli kerap2...baba meh duit sket...lehla bli ngan kilang gardenia skali...kuikui...
nila roti yg dimaksudkan ituuuuuuuuuuu...butterscotch...ada gak perasa koko...tapi kureng sodap....hehehe...mkn sajork pon sodap...aku jadi juruckpla plak...
dah beli roti terserempak plak ngan org yg juai vitagen...rasanya dh 2 bln lebih aku tak bli kat aleeya...sbb org yg juai tuh dh tak tolak troli mai kat tmpt aku....aku try bli perasa baru...nenas...em...ok gakla...tapi aku bli kat aleeya grape n oren...yg nenas utk ibu yer...hiks...
nila budok yg tak sabo2 nk vitagen...ni botoi yg pertama...
ni botoi yg ke2...hiks...minum sampai termuntah2...kempunanla tuh...hiks...

p/s:nampak tak aleeya pkai inai???dh kelabu sbb pakai hari kamis ari tuh...org ngasuh dia yg boh...pantang org pkai dia siap bg tgn dia...hiks...

1 comment:

CT@mamaLuqmanTiara said...

saya dah try yg rasa coklat tu,tp kureng sikit la kan...biasa jer...

Related Posts with Thumbnails