Tuesday, February 3, 2009

..J@wAb Tag...

dapat tag nih dr mama afiq...cam tau2 ja aku tak dk idea nk update blog...wakakaka...

Here are the rules
-List these rules on your blog.-Share 7 facts about yourself on your blog.-Tell 6 unspectacular quirks of yours.-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.-Link the person who tagged you.-Leave a comment for each blogger.


7 even facts 'bout me :

1. suka cium aleeya kalau dia dh tidoq...kalau pg2 lagik best...cium sampai dia bangun...wakaka...keji sggh ibu kan...
2. suka masak...tapi skarang ala2 malas gitu...sbb pembawakan budok kot....hiks...
3. pagi2 kalau sampai opis perkara wajib bukak blog...sbb kat umah xdk laptop + tenet lorrrr...
4. suka kaco hubby time dia tidoq tghari...(hr coti sajork)sbb jeles aku tgk tv sorang2...wakakaka..
5. suka tgk creta cina...skrang nih blik keja jer trus on tv8 dr 5.00-600,kui 6.00 ntv7,kui 7.00 tv8...tak dpt tgk leh meroyan ooooo....
6. jenis tak sabaq2...tambah2 kalau dpt benda baru...
7.suka jln2 hari cotiiiii....

6ix unspectacular quirks about me :

1. kdg2 cepat sensitip...ikut moodla....
2. talkative...hiks...penat ooo klau dgr creta aku...
3. suka math n akaun tapi keja admin.....hahahaha
4. suka verangan gaks...
5.suka marah aleeya...hiks...tp dia buat bodo jerk...hampeh...
6. cepat marah tp cepat coooooollllllllllllll...tgk keadaan okayyy...

saya tag kamu2 plak yer..sila buat kwn2..so sesapa yg baca jgn buat2 tak paham okayyyy....hiks...

1 comment:

mama mya said...

huhuhu x baca tumpang lalu jek hiks.. insyaallah nanti saya wat hehehe

Related Posts with Thumbnails