Tuesday, February 17, 2009

...MiNgGu Bz...

last n this week mmg aku mem'bz' ja...nk terjah blog pon ms sampai opis...aku sampai awai....dlm 7.30...so sempatla nk terjah...tapi takleh lama...sbb keja berlambak yg tggu kedatangan aku...hiks...pekerja cemerlang,terbilang n gemilang la katakan...hehehe...biasala awei thn...duit baru dpt...byk stok yg nk kena orderla...okeh ttp bab keja...nih nk creta pasai aleeya...aleeya demam plak...skrang musim kemarau kan...maybe sbb tuh ramai budak yg demam...smlm p klinik pakar kanak2 pon ramai gila...ish...tu jugak melambangkan walau pon gawat2 tapi rakyat msia masih mampu g bawak anak jumpak doktor pakar kan...skrang nih jumpk doktor pakar mcm p klinik biasa jerk...bukan sbb duit byk tapi kalau bleh kita nk yg terbaik utk anak2 kita kan...lagipon bukan tiap2 bulan anak kita tak sihat kan...mintak simpangla...ish melalut lagi...
ni sempat snap bantai feveret aleeya yg semulajadi...kalau nk sleep jerk tarik tgn ibu...tgn baba tak moh sbb tulang...kehkeh...nampak sgt ketembaman ibu kan...sampai kebas tgn ibu sementara nk tggu sampai dia terlena...huhuhu...

3 comments:

auni firdina said...

alala..comel nye..tdo isap jari ekk..aleeya tdo mesti berlengan kn tgn ibu die ke?aduss..kebas le tgn ibu die yer..hehhe

mama mya said...

fuh syiok aleeya tido atas tangan yg empuk.. selamat membz yer hihihi

mama mya said...

fuhh bz lagi ke hihihi

re = terima kasih kerana mengomen di n3 OH IBU.. semoga mereka yg menghadapi nasib cam di n3 OH IBU tabah menghadapi segala dugaan.. jadikanlah itu satu tauladan..

Related Posts with Thumbnails