Wednesday, January 14, 2009

...joM TgK...

inila ghupe aleeya ms mula2 baru lahir...pipinya...punyala da tembam sampai takleh bukak mata...mak aku lagila...ingat mata dia 'tak dan' siap...huhuhu...sbb leh bukak sket jerk...
sampai nurse yg sambut dia geram siap suruh masuk balik dlm perotttt...bleh ka lagu tuh...hiks...
dhla suara ngalahkan ning baizura...(hiks...cam ibu gakla....)rambut hitam n lebat...siap ada yg tanya ms ngandung mkn pa????hiks...dlm hati aku nih...dh keturunan...tapi skrang nih byk benau yg luruh...slalu gak minum air nyioq...(kelapa)...sbb org kata nk cegah kuning(jaundise)...tapi kena jugak...hukhuk...
nih ms kena admit wad sbb jaundice...kena tahan semlm...tapi mlm tuh aku dh tak leh lena sbb dok tringat kat aleeya...hukhukhuk

ni ms aleeya dh dkt 4o hari...kan dh surut pipi dia...aleeya besaq dlm perut...tapi bila kluaq makin kecut...hiks...nampak sgt ibu dia suka mkn byk ms aleeya dlm perottt kan...

dan nilah latest pic puteri kesayangan kami...pipi yg chubby udah nan ado...tinggai sket sajork...tapi kalau p mana2 depa smua tanya kami ada ka keturuna cino...sbb mata sepet...nanti aku upload gambo aku ms kecik2 doluuuuu...mak aku kata sebijik muka cam aleeya...hiks...lupa lak nk snap...gambaq ada kt kg...kehkeh...tapi mai besaq tak mcm anak cino dah...mata dh bulat...

p/s:sebenaqnya bukan penyakit 'M' melanda...tapi nan ado idea lorrrr...nih pon cilok idea mama inas...sori yek...ishk risau gak takut yg ke2 nih besaq gak ...ish nk kena kontrol mkn nih...hiks...bleh ka???

1 comment:

Masviona said...

tembam sungguh ye pipi dia masa baby tuh...dah besar ok lah...cute jer

Related Posts with Thumbnails