Wednesday, January 28, 2009

...JenJ@Lan M@kAn AnGin pArT II...

...DaY 2...

kami bermlm kat umah abg aku kat kuarters guru setiawan...mula2 planning nk p pangkor...pastu lepas bincang2 tak jadi sbb nk kena angkut mcm2 plak nek n trun bot...ish...itu bukan kerja senang...hiks...so kak ipaq aku suggest p bekelah kat telok senangin...pg2 lagi kami sibuk masak nasi n lauk utk bwk bekelah...tak jauh sgt dr umah kak ipaq aku tuh...so sampai sana jerk acara makan dulu...hiks...

dah mkn baru tukaq baju aleeya...
tapi baru nk bagi berendam kaki ja trus nangeh...hemm....tak sempat nk bg mandi laut da....
konon nkla timbun dia ngan pasir...hem...nageh jugak...sbb bila bg kaki dia kena pasir dia jadi heran...nk kita lap kaki dia...maybe dia rasa kotoq kot...hiks...tgk sepupu aleeya kak iman rileks jerk...mandi pon lama gila...sampai tak moh nek dah...

rasanya aleeya nih lemah semangat n suka terkezut...sbb tuh dia tak mau main ayaq yg ada ombak...ibu pon mandi gak...tapi tak dk sapa yg nk snap gambaq plak...saja lepas gian...kuikui...
lepas balik dr telok senangin kami singgah plak kat tempat penetasan penyu...tapi nan ado penyu berteloq siang2 weh...p tgk penyu dh dh menetas jerla...hiks...
kami blik hari selasa ptg...jem gak kat highway...sblm blik umah singgah care4 dulu...sopping brg dapoq doluuuu...sapai umah dlm kui 9++...letih...umah mcm tongkang pecah...jumaat baru nk start ngemas...ari nih mai keja...asisstance aku coti plak 2 hari...kalau dak leh amik EL...hiks... ;p..
sekian....


p/s: ingat nk sopping pasu...tapi memandangkan tak dk space dlm keta so ku ''tangguhkan'' doluuu...hiks...

3 comments:

mama mya said...

wah sonotnye jalan2 sambil berkelah huhuhu.. jelesnye ibu aleeya dapat mandi manda kat pantai.. tapi sayang nan ado gambo lak hehehe

re = tuelaa mama dia nie over risau huhuhu

LayarLara Legendary Of Journey said...

siannya dia... mama dera suh main pasir ye...

syareena said...

bdk2 ni mood x tentu ek?
anak2 cik sya pun kadang2 suka sgt nak mandikadang takut pulak.
xpela name pun budakkkssss.

Related Posts with Thumbnails