Wednesday, December 17, 2008

...Pg RayA...



rasanya creta dh basi...tapi dh ada gambaq...so...tak dk idea plok...so layan jerla yerk...actually baju raya tuh disponsor oleh kak aku n dijahit oleh pengantin...kain plak abah aku yg siaplan...adik aku kan bz buat persiapan...so akin yg tak dn...hiks...seb baik abah aku tuh dulu tukang jahit...mula2 planning nk pakai baju tuh hari kenduri...tapi aleeya tuh takleh panas2...satg abih merah satu badan...kak aku request pakai ja pg raya....dh pakai tak sempat nk basuh plak...hiks...ibu kan seorg yg 'rajin'...kehkeh...

2 comments:

syanis said...

comelnyer aleeya

Anonymous said...

wah comeynye aleeya berbaju kurung.. sangat comey tau cik mya baju kurung ada satu jek hiks tue pun pakai raya puasa ari tue jek..

re = memang cik mya tue nak kena babap bukan mamanye yer hahahaha

Related Posts with Thumbnails