Monday, December 1, 2008

...AlhamdUliLL@h...

kelmarin Maxis mmg bengong...tgh upgrade kot...tension...takleh terima call,takleh call,nk sms kena 3-4 kali baru bleh....%4#2#563*7@##...grrrrrr...tetiba maxix sms ada miscall no mentua aku...ish musti ada benda urgent nih...aku call blik...rupa2nya surat yg aku ternanti2 selama 1thn lebih dh sampai...SURAT PANGGILAN TEMUDUGA dr JPA...tapi tataula napa aku tak rasa teruja sgt...maybe sbb aku takut tak posting di kedah...sbb umah dh beli kat sini...nk kata aku berharap sgt dpt dak jugak...sbb aku nih ssh sket kalau nk kena dok berjauhan dr hubby n aleeya...rasanya tak sanggup...wawawawawa...hiks...p interview pon blum g dah pikiaq -ve...tapi lambat lagik interview tuh....so kenala blik bukak buku2...huhuhu...yg tuh paling tak best...harap semuanya berjalan lancar...klau tak dpt kita cuba lgi kan...hahaha....tolong doakan aku dpt dan posting dlm kedah jer yer...hiks... ;P

3 comments:

Puteri Satu said...

gud luck tau....

syeka sweetheart said...

congrats dpt interview..
hope dpt la ekk
aminnnn

CT@mamaLuqmanTiara said...

mama aleeya...
leh tak nak tau post apa yg awak dapat tu?saya tngh menanti surat panggilan temuduga jugak utk gred N27 tp xdapat-dapat....tngk lam web SPA interview dah bermula 1/12 ari tu smpi 12/12...

huhu...sedih...padahal 1st interview ari tu LULUS...

Related Posts with Thumbnails