Tuesday, December 16, 2008

...kEndUri K@wEn ParT 2...

ini masa kenduri belah aku...tema pink ke purple lan....ada ka wana gitu???hiks...layan jerla...kamera aku takla secanggih mana...so gambaq pon takla lawa sgt....tapi ms hari kejadian adik aku mmg berseri2...nampak lainla dr hari biasa kan...ish...nape pengantin laki pejam mata plak...hiks...

ni gambar anak2 menakan...aleeya la yg paling tak dok diam...penat depa pegang...dia ada saja nk buat....panjat sana sini...

kepada cik n mizi...semoga bahagia hingga ke akhir hayat....
nih...1st time aku gubah sirih junjung...mcm junjung ka???kahkah...bleh ka depa suruh aku gubah...so aku hentam jala...seb baik agak cun....tapi kena pegang leklok...silap2 hancus abih...
ni hantaran pihak perempuan kpd pihak lelaki...
hiks...nk gak interframe kan...muka keletihan yg amat...dahla perut n tekak tak sedap jerk...tapi ku gagahi jugak berlakon cergas...hiks...

2 comments:

Anonymous said...

selamat pengantin baru yer tuk pengantin.. cantik laa berseri2.. me windu nak nengok gambo kawin sendiri hahaha

intansalmah said...

tahniah tuk pengantin...slamat pengantin baru...smoga bru slama2nya,,,,merahnya mak ngah....nsin baik empunya diri putih mlepak...klu eden yg pkai kale 2...mau lari suma org,,,,ayottttt....papun...mmg come lote....

Related Posts with Thumbnails