Tuesday, April 6, 2010

...TriNGiN...

ni n3 basi okayyyy...semlm malas sgt nk upload pics...so aku postponela niat nk update ke mlm nih...muahahaha...actually hubby dh lama request nk mkn char koeyteow yg bini dia masak...dan dh lama aku tak masak charkoeteow sejak pindah umah baru nih...dan bila dh ada kesempatan aku buatla semlm...bukan takleh mkn kat kedai pon...tapi paham jerla...sepinggan tuh 4 kali ngap abihla...hahaha tapi ygkla kategori kebesaran mulut plok..so aku masak sebungkus koewteow...haha...makan sampai pengsan...kahkahkah...tap semlm udang nan ado...seb baik ada jiran tetangga yg sgt baikkkkkkkkk ati bg kerang...fuhhhh..kerang dia pon matobbbbbbb...besaq2...dia sendiri p tangkap kat batu kawan...psssss kerang tankap ka hapa ha???BM dulu aku dpt 3...kehkehkeh...so aku bohla ngan ayam sket...fuhhhhhh....trangkat beb...kucai plak mmg segar dr ladang...hahaha...aku tanam sendiri...cuma toge ja tak sempat nk bercucuk tanam...??????!!!!!kahkahkah...

kena plak ngan cabai potong....jemputtttttttt....slurp....mcm tringin lagila...hiks...

1 comment:

mamaarifakeemaisy said...

uuuii sedapnya...pepagi dh layan gambo makanan..tergoda! hukhuk..

Related Posts with Thumbnails