Monday, June 21, 2010

...Mlm HaRi B@pA n ibu..

nila ayah n mak mentua aku... selamat hari bapa n ibu...semoga pjg umur n murah rezeki...

hukhukhhuk...mak n abah kat alor staq....selamat hari ibu n abah...tggu 8hb kalau tak dk pa ana n family blik...ecehhhhh mcm jauh sgt kan...hiks...emo sket....smlm celebrate blah hubby jer...sbb umah mentua dekat ngan umah aku...kebetulan plak kakak dia konon nk buat surprise nk celebrate...so menu bwk sendirik...mula2 hubby request buat nasi ayam...ba....kalau buat hari cuti mmg ok ja....nih keja............balik kui 5.30 baru nk pulun masak...acaranya disebelah mlm...so mana la nk sempat...tu tak plus ngan anak2 yg buat prangai lagik time kita bz2 kat dapoq...huhuhuhhu...so pk punya pk....nasi dagingla....simple mimple lagik...hiks...

mula kita tenyeh pic tuan punya blog yg amat sememeh...bz gilos plus berpeluh yg bleh buat separuh pekan kulim banjir...kehkeh...nila diantara juadah2 yg ada...nampak dk nasi daging aku tuh...ms masak tak dan nk snap segala mak nenek...kalut tahap ultraman nk p jepun...kahkahkah...cup cake n cake adalh hasil kerja anak menakan aku yg amik kos bakery kat klantan...mmg mantobbbbb....satay...mee kluaran kluarga che meh yg menjadi igauan aku....sodappppp weh....nasi grg...puding...tu pon mkn sampai nk pengsan...satay dia besaq gilos...5 cucuk pon dh kenyang...tapi kena tgk jugak tahap kebuluran...hahahahanampak sgt tuan punya blog bz asek nk melantak kan...hahaha....aku rembat mee tuh dulu....fuhhhhhhhhhhhhhhh....seb baik tak ngendon....mmg dok idam2 tringin nk makan...mcm tau2 ja kan...heheheh...actually aku n hubby tak rs pon nasi daging yg aku masak tuh...sbb dh kenyang sgt2....lenkalila aku buat len kat umah...alhamdulillah...selesai sudah.....blurp....konyang....dh kenyang baru cari sapa dukung nisa...hiks...ampooooonnnnn....

No comments:

Related Posts with Thumbnails