Saturday, June 19, 2010

...AdAk@h Ia BritA Gumbir@ @ DeRiTA???


mcm biasa pic tak dak kena mengena yg idup @ pon yg tgh nazak...

jeng....jeng...jeng....apakah brita gumbira yg derita itu???muakakakaka...ish bleh bg tajuk drama kat david teo nih....hiks...actually nphone n kamera aku yg aku telah canang 1 msia rosak.....sudah kembali pulih...hukhukhuk....walaupon nphone ku masih ada lagi sisa2 luka...tapi yg lain pulih sperti sediakala....uwaaaaaaaaaaa....?????so budget 2011 yg baru nk list trus automatik ditolak tanpa ragu2....huhuhuhu....alhamdulillahhhhh....sep 1 budget dh kan....kamera plak....dgn muka yg buat2 tak malu p kdai gambaq tunjukla pasaipa card locked...actually aku dh belek n buat mcm2 aksi dh...ahaks...tapi dok mcm tu jugak....tok bomoh yg tak bertauliah pon aku dh jumpak...pon sama gaks...tak bleh....last2 cina tuhh buat tak sampai 10 saat.....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tebai gilos muka aku nih...takpa...tuh 1 pengajaran kan...hahaha...so raya tahun nih aku budget nk bli card reader yg besaq sket....soooooo....sana sinun aku nk snap....hahahaha..jadi....kita njoyyyyyyyyyyyyyy....hahahahaha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails