Thursday, March 4, 2010

...Sp plok...


sok nk p umah kak aku kat sp...yg best lagik mak...abah n adik aku pon turut serta...hehehehe.... lately aku mcm malas jerk nk snap gambaq segala bagai...so gambaq yg aku boh ada yg lama n ada yg baru...huhuhu...bila tak boh gambaq mcm tak beseri plok kan...heheheh...perkembangan nisa bila dh nk masuk 8 bulan nih...ermmmmmm....dh bleh duduk...cuma aku yg tak brapa nk harap....suka dh nk panjat2...huhuuhu...berat aku tak p klenet lagik...hiks...so tataula brat terkini...


aleeya plok...skarang nih merap semcm jerk...rsnya dia rs kurang perhatian dh kot kat dia...asek nangeh mcm kena dera jerk...dh pandai dengki2 ngan adik nih...huhuhu...dh pandai cam baju adik tuh sebenaqnya baju dia yg dulu2...huhuhu...so klau mood dia ok dia cuma kata nih baju kakak....tapi kalu mood dia sgt tidak baikkk....ibu...........nk baju adik....uwaaaaaaaa.....letih bila kakak buat prangai...aku takut aku takleh tahan marah jerk...huhuhuhu...adik so far sgt baikkkk...nangeh bila nk org amik dia jerk...takla meraung tak tentu pasai...hiks...apapun aleeya walaupon ibu n baba bg lebih perhatian kat adik sbb adik tak pandai berfikir lagi....tak pandai bercakap lagi....sabaq yer leeya...insyaAllah lagi 2@ 3 bulan adik dh bleh jln blehla buat kwn main2...

1 comment:

mamaarifakeemaisy said...

syok nya nk berkumpui ramai2..^_^

hermm kakak lg wat perangai dr adik eh..huhu..

Related Posts with Thumbnails