Saturday, March 6, 2010

...PeS Time...

sejak annisa bleh duduk 2,3 hari nih aku tak pernah lagila bg dia dok atas kerusi bby kalau kat kdai mkn...so mlm ni disbbkan aku tak masak...baba ada game bola ptg tadi...so ada alasan yg sgt kebal utk aku tak masak mlm nih...ahaks...sgt malas ok....memandangkan dgn penat ngasuh anak2...dhla pg tadi baba p kebun pon tinggai aku ngan anak2 ja...huhuhu...see pjg berjela alasan aku ok...so baba ajakla mkn kat luaq...mkn yg biasa2 sajork mendangkan gaji amatlahhhhhhhhhhhhhhh lambat lagik...hahaha...aku tringin mee grg...hubby plak mkn nasi grg ikan masin...so pes time aku bg nisa dok atas bby chair...tapi dlm keta pon nisa dh ngantuk sgt tapi dipaksa oleh ibu supaya tak tidoq lagi...kejam...so nisa leh dok pon tk brapa lama sajork...dia dh start nk ngamuk sbb ngantuk...so aku yg mmg dh terlatih n dilatih utk mkn dgn lajunya....160km sejam weh...ahaks...so berjaya jugak nisa meragam lepas aku abih mkn....blurpppp...alhamdulillah...


tuala tuh bukan disponsor oleh mana2 penaja ok...diri sendirik yg bawak...sbbnyaaaaaa....sbb dh tau nisa akan mkn abih ....smua yg ada di depan mata...depan idung dan sbgnya...so itulah langkah berjaga2...ahaks...n kakak yg mmg tau nk men ayaq ja...mkn tak mau...huhuhu...sbb dia nk ramping mcm ''ibu'' dia...kahkahkah...jaga badan...

No comments:

Related Posts with Thumbnails