Wednesday, September 9, 2009

...SeMaS@ BpAntAng...part II



kakak yg slalu kacau ibu n adik...kita pkai stokin dia kalut nk pakai jugk...huhuhu...kita nk injut adik...dia kalut gak...tapi ms mula2 aku blik dr spital...aleeya mmg buat prangai...dia mcm jeles jerk...nk suruh aku dukung...nk tidoq tepi ibu...tak bg ibu pegang adik...kesian aleeya...tapi seb baik dok ngan mak n abah aku...blehla merap ngan mak n abah aku...ngan baba pon dia tak mau....slalu kan mlm2 aku yg bg dia tidoq...nangehla nk ibu....bab masuk bilik n tutp pintu...dih aku dengar dia dok pangge aku...wawawa...aleeya sabaq yer...adik kecik lagi...rs mcm sedih sgt...tapi mula2 ja kn...sementara nk biasa...herm.........sabaqqqqqq....

2 comments:

watie said...

jeles lagi tue aleeya kat adik dia lama2 okeylaa tue hihihi

Ummi Hanie said...

salam..

tahniah dpt bebi baru !! brsalin bile?samelah kite tgh brpantang ekk..sy brsalin 29 ogos aritu...genap seminggu dpt pose :)
ok take care of urself n newborn baby

Related Posts with Thumbnails