Wednesday, September 9, 2009

...di Hari KejadiaN...

creta bermula...........ewahhhhh...bukan senang nk mengarang ayat nih...sat tarik napas....kalu ikut due aku 20hb julai...tapi kalau ikut history anak pertama dulu awei gak seminggu lebih...pukui 3pagi 11 hb julai aku dh rs mcm sakit...disbbkan dulu aku kena induce so tak dk pengalamanla rs sakit yg dgn sendirinya kan...huhuhu...aku bangun p toilet....kencing lega....aku sambung tidoq bli...lepas tuh sakit lagi lepas sejam...aku p toilet g...lega lepas tuh...kali ke3 sakit aku dh rs lain...aku tak mau gerak hubby lagi takut dia yg gelabah lebih kan...so aku tunggu sampai subuh...aku habaq kat hubby dia mmg kalut....aku habaq kat mak aku...(ms tuh dh blik alor star)...kebetulan kak aku yg kt sp pon ada....mak aku suruh siap2 p spital...elok aku mandi ja trun darah...ntahla...mungkin sbb aku dh ada pengalaman...aku rileks g...tapi hubby yg kalut...ingat p spital nk cek ja...tak sngkala ms cek tuh dh terbukak 4cm...doktor trus pecah ketuban n tolak p labor room...tak dn nk mintak ampun kat hubby...sbb mcm kalut ja...tolak masuk kui 9++ pg...tapi kali ni mmg berbeza btui dgn yg 1st dulu...dulu aku sakit seblum bsalin...tpi kali nih tak sakit sgt...kui 10++ baru depa drip n kui 12.30 tengahari aku selamat melahirkan puteri ke2 dgn berat 3.96kg...huhu...
tataul...aku dh rotate tapi terbalik jugak...so layanzzzzzzzz jerla....ni 1st day Nur Annisa...

ni hari ke2 di spital...tgkla tembam kan...tpi aleeya dulu lagi tembam...hehehe...

2 comments:

♥ Reen ♥ said...

taniah kak..comel bby smgtnyer 3.96 uitss....

watie said...

fuyooo semangatnye.. gerammmmmmmm nengok hihihi

Related Posts with Thumbnails