Monday, July 6, 2009

...HoHo...JoM BerCuti...

hari ni aku last p checkup ngan doktor pakar kat hospital kulim...sbb...sok aku dh start dpt mc sampaila aku bsalin...wakakakaka...syioknya dh windu sesgt kat aleeya...aleeya mak aku dh mai amik sabtu lepas...so dh 3 hari tak cium dia...huhuhu...blik umah ja aku startla meraung tringat kat dia...huhuhu...insyaAllah sok ptg hubby antaq aku blik alor staq kot...doakanla aku selamat bsalin yer...risau gak nih...td doktor scan bby dh 3.4kg...tataula brapa kg nk tggu sampai bsalin...kelmarin internet bengong...tu yg takleh update...hari nih plak bz ''meninggalkan'' amanat2 apa yg patut kat aku punya pengganti...tataula aku leh update blog ke tak lepas nih...sbb laptop adik aku tataula ok ka tak...kalau ok leh boh gambaq baby baru kan...so kepada membe2 bloggers @ tak...tolonla doakan aku selamat bsalin ok...insyaAllah..aku maybe cuti sampai lepas raya...daaaaaaaa....tata titi tutu........

2 comments:

watie said...

selamat bercuti bersalin.. semoga semuanya selamat.. amin

syioknye nak dapat baby :)

Yaya said...

selamat bersalin ok

take care..

Related Posts with Thumbnails