Wednesday, May 6, 2009

...UmaH Lagik...

kelmarin ptg sebelum blik aku n hubby singgah umah dulu sbb ada appointment ngan cina nk buat kicthen kabinet...aku mintk 2-3 quatation dulu...baru leh decide...lagipun material lebih kurang jerk...so semlm harga dia mmg aku puas ati...sbb kabinet atas sampai syiling...(idakla rapat ke syiling)kira 2 tingkat...pastu umah tingkap dapoq yg agak rendah tu bg tinggi sket...takut sok nih sakit pinggang plak nk basuh pinggan kalu rendah2 kan...mozek bleh plih sendirik...so smua skli baru RM3.8k...murah dr yg dulu kabinet atas 1 tingkat jerk dh RM4.5k...so kalau uolss musti pilih yg murah kan...lagipon material dia sama jerk...ms aku sampai ada org tgh buat lantai bilik utama...rsnya dh siap...aku tgk satja depa buat...mula sampai depa tk buat apa lgik...lepas aku diskuss ngan org yg nk buat kicthen kabinet tuh tgk2 dh siap 80%...
tengahari kalau hubby free nk p amik borang tnb...dh bleh psg grill klau dh ada elektrik...alhmadulillah...semoga smuanya berjln lancar.....amiiiin...

5 comments:

syanis said...

wah... mesti cantek umah dier pas ni

PuteriSatu said...

waa..syoknye...tak sabar..tak sabar...sue...naper tukar lantai? lantai yang sedia ada tak ok ke..

mana address ni su...akak tunggu...

mamalieyna said...

mesti dh tak sabar nak dok umah baru kan...klu kite pun..bestnyer!

mama mya said...

mesti dah x sabar nak masuk umah baru kan kan kan.. dulu saya pun cam tue hihihi

mama mya said...

selamat hari ibu juga :)

Related Posts with Thumbnails