Monday, May 4, 2009

...@diAh Utk HaRi iBu...

dh lama aku niat nk bli...tapi pulus jerk yg tak mengizin...tapi alhamdulillah bulan nih rezeki ''terlebih'' sket..walupun aku bli awei sket tapi kira okla...ahaks...set kerusi jati utk mak tersayang...psttt....abah aku pon contribute sket...sbb over budget daaaaaa....utk mak...sayng mak slalu...semoga mk pjg umur utk tgk cucu2 berjaya nanti...semoga mak sihat slalu...
tgk aleeya yg klut nk rasmi kerusi baru maktok...so abang...clear tak gmbaq kerusi tuh???abg aku tak sempat tgk sbb di dh bertolk blik puchong kui 4++...kerusi sampai kui 5++...walupun tak ternilai dgn kasih syg yg mak aku bg...tapi yg nih saja aku mampu setkt nih...mak doa bg ana nek pangkt cepat...leh bg lagik...insyaAllah....

sekian saja laporan utk percutian di kg...huhuhu...rs mcm tk mau blik ja...winduuuuuuuuu lgik kat mk n abah...uwaaaaaaaaaaa....

4 comments:

mrs e said...

betul tu..

kasih ibu bapa xde nilainya..

hargailah mereka sementara mereka masih ada..

PuteriSatu said...

aduhai..yerla sesekali belikan..apa salahnya kan...

p/s ~ sue...email kat akak alamat sue...plz.... mama.aqilah@gmail.com

IxoR@ said...

ermm...sy belum tahu lagi nk bg ibu hadiah apa...

mungkin belanja makan je kot...

jasa ibu dikenang sampai ke akhirnya...syg ibu!

syanis said...

huhuhu,,,, klu blk kpg... mmg rs mls nk balik umh sndiri... huhuhu

betul tu,.,.... kasih syng derang... x kn kita terbls spi bila pun

Related Posts with Thumbnails