Friday, September 9, 2011

...OpSSSS....

salam lebaran walfaizin...hehehehe....lama kan aku tak update...muahahaha....rs mcm bzzzzzzz sesado...hihihi...wellllll...nk crita tatau yg mana nk start dulu....las2 aku tak yah crita trus...hahaha...tu yg blog ngan fb tak berupdate....muakakakakaka...acelliiii...aku bukan sajo malas nk update segala bagai...tapi nk snap gambaq pon malassssssssssss...rasanya gambaq raya tak sampai 20 kpg.....tragis btuiiiii....time nk pegang kamera ja anak2 brebut2 nk snap gambaq...las2 meraung plok....tu yg malas nk snap gambaq....alasannnnnnn....sgt konkrit kan...okeh sentuh sket creta raya...herm....nk start mcmana nih....dipagi raya yg indah.....

ewahhhhh....ngada2 btui...okeh...thn ni agak kelmakabut sket...aku amik cuti lama...start 2 hari sebelum ry dh amik...zasssss blik alor staq tolong mak kat PEKAN RABU...mlm ry aku zasssss plak blik kulim...sbb musabab turn thn ni diumh mentua....pastu blik plak astar ry ke3 sbb mlm rya ke2 hubby kja plak...klau ikut ry ke2 blik alor staqla...kelam kabut btui kan...

tema hari rya thn ni...wana wani...muakakakakaka...sekian...tggula sebulan lagik utk aku update...hahahahaha...

No comments:

Related Posts with Thumbnails