Tuesday, September 21, 2010

...BarBeQue Yg MeletopPPP...

kalau aku update musti creta yg lepas dh kat seminggu...asai dekat seminggu ja baru aku update creta...muahahaha...malas tahap ninja turtle....huahuahua....sabtu lepas abg ipaq aku baru blik ry kat umah mentua...so depa plan nk buat barbeque sket kat umah....so sesudah subuh aku sampai dh kat umah mentua....huahuahua...tapi acaranya mlm....konon nk tolong2 siang ke hapa kan...tanggal pada mlm itu jugakla aku makan byk tahap ultraman....fuhhhhhhhh...abih diet aku di bulan posa...huhuhuu....menunya....lemang...udang galah...ayam...sotong....bebola ketam...ikan siakap...ikan cencaru...daging burger....sosej...ayam bakaq kami buat 4 ekoq....udang 4kg lebih...fuhhhhh mmg puas sgt mkn....hahahahah....aku mkn sampai takleh nk stop...

acara memasang khemah sbb dh nampak mcm nk ujan....oooossss mustila snap gambaq my hubby kan...ahaks...
lomang yg marveloussssssssssssssssss....
sotong,ayam,ikan yg dipanggang...

aleeya ngan sepupu2 dia....tak berenti2 men...sampai aku pon nek seriau....tak tidoq siang langsung...huhuhu mereka di taman tok...hehehehe

nisa yg sama lasak mcm kakak jugak...

No comments:

Related Posts with Thumbnails