Tuesday, August 24, 2010

...CrEt@ BaSi Lagik...

huhuhu...adalah dimaklumkan bulan posa nih adalah bulan yg sgtttttttttttttttt malas nk on tenet...so kalau ada creta pon yg basi2 saja ok....hiks...bulan tak posa pon malas jugakkkk...hahahaha....minggu lepas aku blik kg....oooo balik kg.....hiks....plan ngan abg aku yg dok kat puchong n kak aku yg dok kt sp....so mmg meriah skali umah hj sjafii okkkk.....lagi 1 family ja tak leh blik....abg aku kat lumut....dia keja shift...sooooo masalah sketla nk bramai2 blik kg kan....mmg klau blik a.s adalah hari melantak....muhahahahaha....adik aku plaok tringin nk mkn popia...so mak aku trus buat jerk.........
gambaq atas abg n kak ipaq aku amik bahagian balut popia....aku plak ngan hubby bz kupas nyioq muda....abg ipaq amik dr umah mak dia....mmg mantobbbbbbbbbbbbb.....so...makkkkkkkk tunggu ana bli raya k..................

No comments:

Related Posts with Thumbnails