
..."T@k DaP@t AkU BaY@ngkAn HiDupKu T@nPa CiNt@Mu...Kau Ad@lah D@rAhKu...K@u AdaL@h JaNtunGkU...KAu @dAlaH HiDupKu..."...
Showing posts with label addrus mikhael. Show all posts
Showing posts with label addrus mikhael. Show all posts
Tuesday, October 29, 2013
....My SupEr HerO...
erm...lama dh xupdate pasai anak teruna aku tuh...alhamdulillah skrang dh 8 bulan lebih...dh pandai mcm2...skarang ni suka sgt dok berdiri...lambat lepa,kalau boh dlm walker tak moooo...letak kat bawah dia merangkak p dkt walker n terus bdiri...risau takut jatuh jer...sronok bila tgk anak2 makin membesar kan...thn depan pes time anak masuk sekolah...aku yg over xcited pon ada...takut pon ada...huhuuhu...semakin anak2 membesar...semakinla kita tua...huhuhuu....semoga anak2 menjadi anak yag soleh n solehah...amiiiinnnn

Wednesday, April 3, 2013
...InTRoDuCe OrG B@Ru...
alhamdulillah...Tuhan telah membukak hati utk aku tringin mengupdate blog yg bukan setakat bsawang...dah beranai2 pon....huhuhuhu...dan alhamdulillah aku telah selamat melahirkan anak ke 3 dan pelengkap keluarga kami...MUHAMMAD ADDRUS MIKHAEL BIN MUHAMMAD FAZIAN pd 21 hb feb lepas...tak sangka plak bby nk kluar awei...dan dlm sejarah kluar baru 2.53kg...baru 36 week 2 hr ms tu...hr ni dh 42 hari berpantang...dan kali ni aku berpantang sendiri..tp 2 mggu pertama ibu mertua yg datang jaga...walaupon sekarang ni kami sekluarga tengah mencari keserasian menerima ahli keluarga baru...kakak2 masih lagi blajar menerima adik baru...dan ibu yg sangatttttttttttttttttt bersabar dgn kerenah 3org anak....huh...bukan senang nk senang...dan tak semudah yg disangka...fuhhhh...mmg kena bykkkkkkkkkkkkkk sabar...walaupun gap dgn yg ke2 4 tahun tp rsnya gap jauh n dekat sama ja....sama tak paham...huhuhu...yang sulung suka mengusik yg ke2,yang ke2 suka meraung...kalau org dulu beranak ramai kita xdgrlangsung keluhan pon kan sbbnya.....depa tak dk fesbuk ngan blog utk luahkan perasaan...kalu ada pun diari jer...hanya dia n kluarga dia ja yg tauuuuuu kan...kehkehkehkeh...so aku sgtla respek kpd ibu bapa yg mempunyai anak ramai...mereka diantara golongan penyabar....hahahaha...
ini anak-anak darakuuuuu
dan iniiiii org baru...MUHAMMAD ADDRUS MIKHAEL....
Subscribe to:
Posts (Atom)